کودک که بودم گاهی اوقات تصور میکردم که اگر هیچ چیز نباشد چه خواهد شد؟ خودم را معلق در محیطی سیاه و بی نهایت تصور میکردم، که هیچ کوه، جنگل، دریا و یا حتی ساختمانی ندارد، بدون هیچ موجود زنده ای، اما باز به خودم می گفتم "هیچ" را تصورکن! اما سیاهی هم چیزی بود! تصور هیچ غیرممکن بود.
دوریان گری و کفش سیندرلا:...ما را در سایت دوریان گری و کفش سیندرلا: دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72