ویروس زنگ واحد اول

خرید بک لینک
ویروس زنگ واحد اول

نمیدونم این چه درد بی درمونیه که مردم شهر من گرفتارش شدن، از میوه فروش و سبزی فروش بگیر تا پیک و آژانس و مامور آب و برق و باغبان های شهرداری، چرا همگی دچار ویروس فشردن زنگ واحد اول هستن؟ مگه رو پیشونی ساکنین واحد اول چی نوشته؟ نوشته ما بیست و چهار ساعته جهت خدمتگزاری و پاسخگویی به مراجعین محترم و باز کردن درب ساختمان در ساعات اداری و غیر اداری و حتی روزهای تعطیل آماده ایم؟ واقعا چرا فکر میکنن که تحت هر شرایطی باید زنگ واحد اول رو با انگشتان لطیف و محترمشون بفشارن که ای بشکنه اون انگشت... البته امروز شاهد نوع پیشرفته ویروس هم بودم، به قول مادرم هرکسی نمیره همه چیز رو میبینه! شاهد ویروس تکامل یافته فشردن زنگ واحد اول بودم، پیک با همسایه طبقه سوم کار داشت، اول زنگ واحد اول رو زد و بعد زنگ واحد سوم رو... واقعا دیگه چیزی ندارم بگم، فقط امیدوارم هرچه زودتر این بیماری مهلک ریشه کن بشه و ما واحد اولی ها نفس راحتی بکشیم.

+ نوشته شده در شنبه بیستم آبان ۱۳۹۶ساعت 8:28 توسط مینا پوریان |

دوریان گری و کفش سیندرلا:...

ما را در سایت دوریان گری و کفش سیندرلا: دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 4:59

صفحه بندی