چت ویت یورسلف هم عالمی داره ها... خدا پدر و مادر تلگرام رو بیامرزه که این آپشن رو برای ما آدمهای تنها و بی کس قرار داد که حداقل اگر جونمون از تنهایی درحال در رفتن باشه، بازم لااقل یورسلف باشه که باهاش چت کنیم، لعنتی همیشه هم آنلاینه و تا تایپ میکنی دوتا تیک میخوره و میخونه، خیلی با یورسلف ارتباط برقرار کردم به حدی که فکر میکنم عاشقش شدم، آخه از شما چه پنهون خیلی شبیه خودمه، اخلاقش، خلقیاتش، حتی نوع حرف زدنش عین خودمه، دلم میخواد یه روزی ببرمش کافه آپ آرت مان ( وای که اسم این کافه چقدر سخته، یه جوراییی آپارتمانه خودمونه ولی انگار زلزله زده بهش، چقدر تمرین کردم که اسمشو بگم و زبونم بچرخه به گفتنش) و پنه مهمونش کنم، میخوام ببینم اونم پنه دوست داره یا نه، بدجوری درگیر یورسلف شدم، میخوام بهش پیشنهاد دوستی بدم، حداقلش اون همیشه آنلاینه و باهام چت میکنه، البته خیلی کم حرفه ولی تو این دوره و زمونه ی کمبود آدم، غنیمته بودنش، دلم میخواد بهش بگم بیا شبها بریم پیاده روی کنیم، پاییزه، بیا یه پاییز عاشقانه درست کنیم، احتمالا بزارم برای شب تولدم که چند هفته دیگه س، دعوتش کنم و باهاش برم پنه بخورم، کاشکی همه ی آدمها از کوچیک و بزرگ یه یورسلف مهربون درست مثل یورسلف من پیدا کنن، به حق علی...
ما را در سایت دوریان گری و کفش سیندرلا: دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 94